Alla inlägg den 25 maj 2007

Av en liten ponke - 25 maj 2007 22:09

Jag och min lära vän Bj har bestämt oss för att ta tristressen till en helt ny nivå. Imorgon ska vi ha en mjölkdrickartävling. Den som dricker mest mjölk imorgon går segrande ur striden. Vi har sattsat på minst två liter var. Men det blir säkert mer. Hoppas våra föräldrar tillåter att vi pimplar mjölk i sådana oerhörda mängder. Och hoppas den räcker. Våra skelett kommer bli starkt som stål!

Av en liten ponke - 25 maj 2007 21:32

Precis lagom konsistens. Bra blandning. Tror det är tranbär i. De är röda och goda. Lite småsura.

Av en liten ponke - 25 maj 2007 20:44

Jag satt fridfullt och lyssnade på en lugn och fin låt samtidigt som jag skrev här. Helt plötsligt hörde jag det skrämmande ljudet av meddelande signalen på msn. 'Jippi!' Tänkte jag. Det var någon hårding som skickade ett kedjebrev. Det gjorde min kväll fullständig<3

Av en liten ponke - 25 maj 2007 20:37

Varför är treornas bal så jävla lång? KOM HEM SNART FFS! Här sitter jag ensam och har ingen att snacka med, så gör mig tjänsten och dumpa din söta syster och gör min kväll trevligare! Jag har redan ätit, mina föräldrar tittar på TV och min bror har tröttnat på Sexy Boy!

Av en liten ponke - 25 maj 2007 17:35

Jag kom och tänka på hur jävla sjuka tjejer som försorar sin bröst med silikon är. Men då kom jag att tänka på ett program jag och mamma såg på TV. Det handlade om snoppar. En cooling hade pumpat in silikon i dasen och i kulorna. Snoppen hade över 50 cm i omkrets. Han var säkert lite rubbad. Annat är det med mina gammla löparskor med silikon som dämpning och Kalles mammas silikoncykelsadel! Det är när silikon är som mest användbar! Fast, bröst som väger mer än 10kg styck är inte så dumt det heller ;)

Av en liten ponke - 25 maj 2007 16:47

Någon mer än jag som hatar när kylskåpet alltid ser ut som om det ägdes av en arbetslös 500 barns mamma? Det finns inte ens mjölk i det! Det enda jag hittade var en skrumpen lite melonskiva. När jag har ätit upp den hoppas jag att pappa har kommer hem med riktigt mycket mat!

Av en liten ponke - 25 maj 2007 16:34

Nästa vecka ska jag slå mig in på topp 100 av de mest aktiva bloggarna. Jag ska göra som de riktiga nördarna, gå upp i gökottan endast för att blogga om ointressanta saker som ingen egentligen vill läsa om men ändå gör det för att man ligger på topplistan. Hoppas bara jag kommer på tillräckligt med ämnen att skriva om. Det ska nog inte vara någon fara. Jag behöver ju bara skriva cirka 90 innlägg på en vecka!

Av en liten ponke - 25 maj 2007 16:18

Dagen började med att jag åkte till skolan och fick reda på att vi som skrev uppsatts skulle få sovmorgon. Jag blev jätteglad! Efter de som gjorde provet var klara drog vi oss till aulan för att börja dag två i temat kärlek. Vi började med att leka en sitta-i-knä-lek. Jag fick nöjet att få det enda som var mannligt på mig mosat. Efter det tittade vi på en film. En riktig kärleksfilm. Den var faktiskt läskig för mig. Det var en grabb som hade något slags fel på sitt hjärta (precis som jag), han dog för att han ansträngde sig (precis vad som väntar mig om jag anstränger mig). Då fick jag en riktig tankeställare, jag känner faktiskt hur hjärtat och lugnorna gör mer ont bara jag är ute och går. Jag hoppas läkarna kommer på vad det är med mig så jag slipper sluta som en döding också. Efter det fick vi en efterlängtad lunchrast. Sedan blev vi indelade i grupper för vi skulle diskutera filmen. När det var klart började det likna en svenska lektion. Tjejerna debbaterade järnet med vår fröken. Vi andra somnade. När de var klara och vi vaknade upp ur vår dvala upptävkte vi att vi fick goda kärleksbakelser! När vi hade fått i oss alla 17 930 kalorier så skrev kommentarer till varje person i klassen i ett enskilt, rosa hjärta. De ska skickas hem till oss under lovet. Jag läste lite om mig, det var några bra kommentarer faktiskt. Hoppas det kom mer! Tillslut blev vi tillåtna att gå. Eller rättare sagt; vänta på bussen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards