Alla inlägg den 29 maj 2007

Av en liten ponke - 29 maj 2007 20:16

För ett tag sedan kom jag hem från lekplatsen. Jag och mina kära kompanjoner och medlemmar i Sandhultsdrängarna ( minus Anden ) har kommit på massa ideer om vad vi ska göra på avslutningsfesten. Tror det kommer bli ganska bra! Vi kommer lägga ut uppträdandet på youtube några dagar efter. Så håll ögonen öppna!


I kväll är det House! Lite bra det är! House har ett väldigt bra beteende tycker jag!


/Adam

Av en liten ponke - 29 maj 2007 18:45

att bestiga ett berg är inte lätt precis, eftersom det finns bloggare som trycker ned oss mot marken, med att blogga gärnet varje dag. btw; stavas det gärnet/järnet? well, såg att adam hade köpt avslutningskläder till "balen" :) lite kul att få se allihopa uppklädda. andersson, andy & company & alla våra kära sandhultare /v jag däremot, har lite panik eftersom dagarna går allt för snabbt framåt, idag är en dag närmare sommarlovet. & jag har köpt en klänning, fast jag har ändrat mig, så jag måste leta efter en ny. och skor, vafan ska man ha?


idag var adams lilla mamma i skolan, för utvecklingssamtal. första gången jag såg henne trodde jag att det var tobias 'ffs' mor. fel man kan ha ibland. 


/malin.

Av en liten ponke - 29 maj 2007 18:00

Denna dag började med matte. Gick bra, vi skulle lösa problem i grupp. Sedan var det utvecklingssamtal med Stefan. Han hade bara lovord att ösa över mig, så jag har nog höjt mig i många ämnen, hoppas jag.. Efter det spelade vi spel på engelskan. Sedan hade vi SO. Fick tillbaka min uppsatts. MVG! Lite skönt! Efter det hade vi svenska. Jag och Bj gick till biblioteket och lånade Tintin-böcker. Vi slutade och Bj följde med mig till stan där jag skulle aktiviera mitt bankkort och köpa avslutningsfestkläder. Vita byxor, röd skjorta, MÅSTE SKAFFA EN KAVAJ! De är bara så jävla dyra. Sedan gick vi och fikade med min moder. Då kom Kalles bror. Vi gick omkring och lodade. Vi följde honom till bussen. Efter det satte vi oss ner och poängsatte tjejer. Sedan traskade vi iväg till optikern för mitt syntest. Hade lite försämrad syn. Ska kanske skaffa linser.

Av en liten ponke - 29 maj 2007 17:55

Det hemska som jag aldrig trodde skulle hända har hänt! Det jag har bävat för i hela mitt liv har skett! Min största rädsla har slagit in! Min mardröm har blivit sann! Jag har köpt en mobil! Mitt mål här i livet var att aldrig äga en mobiltelefon, men mamma sa att jag var tvungen att köpa Victors gammla nu när jag ska på språkresa. Sagt och gjort, 250 kr fattigare. Ni får gärna spamma den med samtal och sms.

Av en liten ponke - 29 maj 2007 17:51

Igår gick jag ner till Bj för att leka. Vi gick sedan till Kalle och lekte i hans pimpade källare. Vi spelade x-box och lyssnade på Eva och Adam hits. Det var allsång till Backstreet Boys och Tom Jones.Sedan gick jag hem och upptäckte till min stora förskräckning att The nine har flyttat fram en timme. Precis som Prison break gjorde. Det gjorde mig ledsen så jag tittade på the voice istället. Sedan grät jag mig till sömns. 


http://www.youtube.com/watch?v=6KUJE2xs-RE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards