Direktlänk till inlägg 4 februari 2008

Hon är sjukt galen!

Av en liten ponke - 4 februari 2008 16:39

I dag hade klassen CAD-teknikprov. Det gick käpprakt åt helvete för majoriteten av klassen. Vi har gett svordomar som "VAD I HELVETE!" och "FAAN" ett ansikte. Så ofta som vi svor har det aldrig svurits förr. Vi får alla en enkel biljett till helvetet om vi fortsätter att svära på detta ohyggliga sätt. Provet var inte mänskligt!


Jag har många gånger berättat för er om hur underlig min naturkunskapslärare är. Det beror inte bara på att det är omöjligt att få bättre betyg än G utan även på att hennes svenska verkar tillhöra en asylsökande afghan. Citat från ett papper om ett grupparbete vi fick i dag: "vi träffas där obs! starttiden". Hon tror att hon är en allsmäktig guru som kan ändra skrivreglerna ostraffat.


Nu ska jag göra något annat än att sitta här. Jag funderar på att läsa igenom texterna om Illiaden och Odyssen som vi ska ha prov på i morgon så jag vet vad jag ska svara på frågorna. I morgon är det även en schemabrytande aktivitet på eftermiddagen i form av besök av olika företad. Jag ska till en advokatfirma. Det verkar inte vara så många som ska dit så jag kommer nog troligtvis bara stå i ett hörn och se missanpassad ut bland alla stiliga jurister.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av en liten ponke - 11 februari 2008 10:13

Första dagen på sportlovet kommer bli fullspäckad till maximum. Jag ska fräscha till mig lite, jag kan ju inte lukta svett, urin och öronvax när jag och mina compadres ska hetsäta thaimat från buffén så vi står oss ända till i kväll! Hetsätning är et...

Av en liten ponke - 10 februari 2008 16:13

I dag drog pappa med mig till gymmet. Jag gjorde allt som stod i min makt för att slippa lyfta vikter tillsammans med svettiga kroppsbyggare med skrumpna snoppar på grund av för mycket anabola steroider. Men pappa drog med mig dit ändå eftersom jag m...

Av en liten ponke - 9 februari 2008 20:17

Jag är ensam hemma hela eftermiddagen och kvällen. Jag bryter strömmen och anordnar inte ett rejält fylleslag och bjuder in tusentals lulliga A-lagare som förstör möblemanget och kissar på tapeterna bäst de vill. I stället tar jag det nästan för lugn...

Av en liten ponke - 9 februari 2008 10:30

En veckas välförtjänt sportlov hägrar! Men jag planerar inte att sporta extra mycket. Jag ska snarare nörda med mina vänner, slöa och pilla navelludd dagarna i ända. Det finns även en ynka liten möjlighet att jag råkar skriva klart min musikuppsatts ...

Av en liten ponke - 7 februari 2008 20:08

Efter en lång skoldag konstaterade jag att lärarna inte hade gett oss varken läxor eller prov, så kvällen blev helt pluggfri! Det innebär drastiska förändringar i min vardag. Jag kan ligga och räkna spindelnät i taket med gott samvete. Jag kan stå i ...

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards