Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

Otroliga händelser!

Av en liten ponke - 10 februari 2008 16:13

I dag drog pappa med mig till gymmet. Jag gjorde allt som stod i min makt för att slippa lyfta vikter tillsammans med svettiga kroppsbyggare med skrumpna snoppar på grund av för mycket anabola steroider. Men pappa drog med mig dit ändå eftersom jag måste gå upp i vikt, och då måste styrketräning vara med i bilden. För att härda ut intalade jag mig själv att Christina Aguilera, Pink, Mya och Lil' Kim väntade på mig i mitt rum för att sjunga "Lady Marmelade" för mig. Jag blev genast så stark att mina kläder sprack när jag bänkade 1000 kg. Kroppsbyggarna knäböjde för mig och gav mig Gainomax Recovery.

    När jag kom hem blev jag besviken eftersom det enda som väntade på mig var ett näst intill outhärdligt ostädat rum.


Inom en snar framtid ska jag avslöja sanningen om Hollywoodkändisarnas utseende! Inom en snar framtid är när jag har kommit på varför och när alla thaimat och x-box som ska konsumeras med mina vänner i morgon har lagt sig som en dimma i min hjärna. Det är då de briljanta ideerna kommer likt paparazzifotografer när Britney Spears har tagit en alvedon!


När jag skulle ta fram ett glas ur skåpet till mitt mellanmål tappade jag det på golvet när jag skulle visa för hunden hur cool jag är som vågar jonglera med ett glas. Glassplittret spreds över hela köket precis som kisset gör på toaletten när man är så kissnödig att man inte hinner fälla upp toalettsittsen innan man låter föregående dags mjölkkonsumtion lämna urinblåsan med ett enormt tryck. Jag slängde en blick på den hånleende hunden och undrade hur en sådan skadeglad varelse får lov att vara så hårig och gosig.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av en liten ponke - 11 februari 2008 10:13

Första dagen på sportlovet kommer bli fullspäckad till maximum. Jag ska fräscha till mig lite, jag kan ju inte lukta svett, urin och öronvax när jag och mina compadres ska hetsäta thaimat från buffén så vi står oss ända till i kväll! Hetsätning är et...

Av en liten ponke - 9 februari 2008 20:17

Jag är ensam hemma hela eftermiddagen och kvällen. Jag bryter strömmen och anordnar inte ett rejält fylleslag och bjuder in tusentals lulliga A-lagare som förstör möblemanget och kissar på tapeterna bäst de vill. I stället tar jag det nästan för lugn...

Av en liten ponke - 9 februari 2008 10:30

En veckas välförtjänt sportlov hägrar! Men jag planerar inte att sporta extra mycket. Jag ska snarare nörda med mina vänner, slöa och pilla navelludd dagarna i ända. Det finns även en ynka liten möjlighet att jag råkar skriva klart min musikuppsatts ...

Av en liten ponke - 7 februari 2008 20:08

Efter en lång skoldag konstaterade jag att lärarna inte hade gett oss varken läxor eller prov, så kvällen blev helt pluggfri! Det innebär drastiska förändringar i min vardag. Jag kan ligga och räkna spindelnät i taket med gott samvete. Jag kan stå i ...

Av en liten ponke - 6 februari 2008 16:38

Onsdagar är alltid underbara. Vi börjar sent, har tre lektioner och slutar tidigt. På samhällskunskapslektionen var det slött och vi diskuterade prissättning på varor och tjänster. Jag frågade läraren vilka kurser som behövs för att komma in på juris...

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards