Alla inlägg den 28 maj 2007

Av en liten ponke - 28 maj 2007 21:15

adam ska upp mot toppen av bloggberget, och jag ska hjälpa honom! (eftersom vi är två små barn med livlig fantasi, & som inte har något liv.) jag kan väl berätta lite om skoldagen idag.. njae föresten, jag tar bara upp musiken dårå. under några veckor har vi varit indelade i grupper, där varje person i gruppen fått spela ett instrument eller sjungt. i min och adams grupp var även johanna, sandra, kalle & john. en jävligt skön grupp, om jag får säga det. adam & kalle på gitarr/bas, jag och johanna på piano/keyboard, john på trummor och sandra med micken i handen. vi valde låten "it must have been love", med roxette.  sandrypandry visade sin sångröst för oss för några veckor sedan, efter att hon varit med i idol. eller, njae. inte riktigt idol-idol, men för-idol. well, idag skulle alla grupper spela upp för allihopa då. sommartider * 2, wonderwall och it must have been love var låtarna som spelades. det var väl inte någon vidare toppkvalité på ljudet som kom från instrumenten, men vad tror martin att vi är? den morderna mozartklassen? njaee. det roligaste var nog trots allt sången till sommartider, HAHA. njaee, nu var jag sådär elak igen "/ jag som lovade att jag enbart skulle vara snäll mot personer.. men det lät ju så kul. ta inte illa upp, lilla S. NU BÖRJAR SOUTH PARK, PÅ MTV :D /mallan. 

Av en liten ponke - 28 maj 2007 18:12

Jag satt och tittade på en musikvideo med Ciara. Där sitter hon som en äkta hösäck. Jag har aldrig sett en tjej sitta så förut. Det är mest nazister och latmaskar som sitter så. Det är nog inte så bra för ryggen att sitta som en förslappad sjöhäst, men det är skönt! (Och jävligt coolt för nazisterna) Tjejerna är troligtvis mycket smartare än oss killar. Vi lär väll alla ha problem med ryggen när vi blir äldre. Fuck! Det vill inte jag ha! Jag får väll börja sitta som en brat, eftersom jag ska bli en! En kostymklädd arbetsnarkoman kan inte sitta som om han vore en lövhög! De måste sitta med stil.

Av en liten ponke - 28 maj 2007 17:13

Efter kärlekstemat har jag fundert hit och dit. Det är helt fuckat så jag hade ett samtal med min relationsexpert Malin. Hon sa mycket. Det blev klarare i skallen. Eller kanske inte. Men skit samma, det kändes battre efteråt. Så jag ska skita i vad allt kärlek innebär. Jag ska bli en sådan "pappa-jag-vill-åka-till-din-kompis kompis". Alltså; jag istället för att ha egna barn så ska jag snyllta på min vänners och skämma bort dem så de alltid vill vara med mig istället. Jag ska köpa allt de vill ha, men fan inte alkohol! Fast det kanske blir lite ensamt att bo ensam hela sitt liv. Men det är långt dit och om min relationsexpert har rätt så hittar jag säkert någon. Jag ska citera en mycket klok sak hon sa:

"äh, just nu är det svårt att få en flickvän/pojkvän. alla är så konstiga i den här åldern & allt handlar om att gå på fest, strula med nån där och man blir först "upptäckt" på festerna. ... och sedan få respekt av hur många öl man dricker".


Av en liten ponke - 28 maj 2007 16:11

I morses vaknade jag av att min söte bror sa att jag hade telefon. Jag gick upp och svarade, det var Tobbe. Jag hade försovit mig. Fort in i duschen! Frukosten blev en liten kleten banan på vägen till bussen. Inte mycket att hänga i granen. Första lektionen var engelska där vi bara satt och tjöta. Dels för att vi inte hade några pennor och dels för att vi inte hade något att göra. Nästa lektion var idrott. Jag tror jag har varit med på tjugo lektioner i hela nian, jävla sjukdom. Vi fick tillbaka uppsattsen och jag fick VG+. Jag blev förvånad! Efter det gick vi till tekniken och hade ett oförberett prov. Gick inte bra.. Sedan blev det fiskhamburgare i matsalen. Som alltid kom vi försent till lektionen efter matrasten. Fick tillbaka franskaprovet. MVG! Jag hade knappt övat... Sedan var det uppspelning på musiken. Gick väll så där. Men jag hoppas inte han sänker mitt MVG som den förra läraren satte!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards