Alla inlägg den 11 februari 2008

Av en liten ponke - 11 februari 2008 10:13

Första dagen på sportlovet kommer bli fullspäckad till maximum. Jag ska fräscha till mig lite, jag kan ju inte lukta svett, urin och öronvax när jag och mina compadres ska hetsäta thaimat från buffén så vi står oss ända till i kväll! Hetsätning är ett väldigt effektivt sätt att få ner en stor mängd mat i magen. Men när man blir mätt känns mättnadskänslan som en spark med stälhåttade skor i skrevet. Man blir lite framtung när det är dags att de sig av från resturangen.

   Efter matpärsen ska vi bege oss till en snubbes källare och tillbringa restan av dagen och natten där som normala tonåringar och låta svettlukten beblandas med diverse tilltugg. Tröttheten känns som en hård dunk med ett järnrör i huvudet. En jättehård dunk.


Ha det kul på jobbet! <3


MVH: En laddad ponke


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards