Alla inlägg den 2 juni 2007

Av en liten ponke - 2 juni 2007 20:16

Var ute på en 43 minuter lång (kort?) löprunda. Flöt på finfint för att vara det andra passet på nio månader. Solen sken och allt var underbart. Ett rådjur skuttade över vägen några meter framför mig. Min löpstil har nog blivit något försämrad. Jag tittade på min skugga och tyckte det såg ut som en osmörjad plåtniklas. På lördag ska jag springa milen! När jag kom hem tog jag en härlig strechstund. Sedan duschade jag några minuter och nu ska jag äta fläskfile! Smaskens!


/Adam

Av en liten ponke - 2 juni 2007 17:34

Eftermiddagen har jag tillbringat med en bok i handen ute på altanen. Slappt och skönt. Det är synd att jag har blivit så lat under min sjukdom. Men ikväll ska jag ut och springa!


Har börjat lyssna på Queen nu på sistonde. De är faktiskt bra. De var aktiva lååångt innan min tid, så jag är nog lite efter av mig. Men va fan; de har sexiga frisyrer. Det är allt som räknas!

http://www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI&mode=related&search=


/Adam

Av en liten ponke - 2 juni 2007 12:08

JIPPI! Jag har löst ett sudoku med svår svårighetsgrad för fösta gången i min tvådagiga karriär som sudoku-lösare. Måste träna upp mina sudokufärdigheter så jag blir riktigt bra! Ni som inte prövat sudoku; gör det! Det är faktiskt kul! Man lär sig snabbt hur man ska göra för att klara det. Hjärnan kokar över, fast det är nog bara bra.


/Adam

Av en liten ponke - 2 juni 2007 10:46

Nu precis tittade jag mina mejl. Efter att ha raderat nästan alla så hittade jag ett roligt mejl. Det var från någon som kallar sig för "briny". Det var ett kort meddelande om penisförstoring. "You think that nature was unfair to your penis? Change the nature with Penis Enlarge Patch. http://www.beatfrit.com/" Lite jag skrattade. Har inte slutat än. Vågade däremot inte gå in på sidan. Är säkert hundratals virus där. Och när pappa undersöker var de har kommit ifrån så ser han att jag har varit inne på en penisförstorningssida. Det hade varit pinsamt. Lite liv folk har som skickar ut reklam om saker som inte ens funkar.


/Adam

Av en liten ponke - 2 juni 2007 10:14

Så nu sitter jag här igen. Med en banan i munnen och världens godaste varma dryck, te. Mycket godare än kaffe; och dessutom blir man så trött och lugn efter en mugg. Inte som kaffe, då blir man ju pigg som satan och kan vara uppe flera dugn i sträck. Te kan ge gula tänder, fast det har jag blivit förskonad från än iallafall. Te ska avnjutas i lugn och ro. Helst i all ensamhet.


Mamma och pappa åkte in till stan för att provköra en ny bil. Ganska konstigt. Vi har ju redan två bilar som bara är sju år gamla. Fast de vill väll glänsa lite gentemot grannarna med en ny bil. Hoppas jag inte kör sönder den när jag ska övningsköra. Eller: hoppas de skaffar en bra försäkring så jag kan krocka med den utan att jag blir bankrutt!


/Adam

Av en liten ponke - 2 juni 2007 08:29

Igår kväll bestämde jag mig för att gå upp tidigt för att gå ut med hunden. Är tvungen att ta igen all missad inandad frisk luft som har gått förlorad. Så jag väcktes av klockan klockan kvart i sju. Ville inte gå upp, men gjorde det ändå. Tog på mig regnkläder, för det regnade, och gick ut i skogen. Traskade omkring och rensade tanskarna i cirka en timma. Jag blev ganska hungrig under promenadens gång och såg fram emot en stor tallrik gröt när jag kom hem. Sagt och gjort, kom hem och kokade en riktigt god gröt som jag sedan njöt av i lugn och ro samtidigt som jag läste om några idioter som hade misshandlat en 14-årig flicka i tre timmar. Jag skulle villja få fram till dem och lära dem ett och annat, de där jävla nazisterna. Jag förstår inte hur man kan göra så mot en annan människa. Tre mot en. I tre timmar. De skulle själva få smaka på samma medicin så skulle de säkert inte vara så kaxiga längre. Man undrar ju vad som rör sig i en sådan persons huvud. Deras föräldrar är säkert alkholister eller något annat som gör dem oförmögna att fostra sina ungar. Eller så är barnen så bra ögontjänare mot föräldrarna att de tror på vad deras barn säger. "Mitt barn skulle aldrig göra så. Han är sååååå snäll. Han gör inte ens en fluga illa." Ett år i fängelse är vad de förtjänar!


/Adam

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards