Alla inlägg den 5 juni 2007

Av en liten ponke - 5 juni 2007 21:17

Åt årets näst första grillade måltid! Riktigt gott! Jag och bror min upptäckte att det knappt blåste något så vi begav oss till gräsmattan och spelade badminton. Det är kul! Min högra arm är jättetrött. Jag lånade min mammas hundra år gammla solbrillor nu när jag har linser. Faktiskt häftigt. Man känner sig som en pimp. Ska nog köpa ett par innan språkresan nästa vecka.

    Jag missade början av House! Det är synd, det som är så bra! Hoppas det går en repris snart!

Av en liten ponke - 5 juni 2007 18:53

Trodde aldrig att något sådant skulle drabba mig. Nu har det gjort det. Känns konstigt att vara utan mina glasögon som jag har haft i fyra år nu. Det ska iallafall bli skönt att vara utan dem. Springa utan glasögon. Har jag kommit till himmlen? Kommer nog ta ett tag innan jag har lärt mig att sätta in dem ordentligt. Men det ska nog gå!

Av en liten ponke - 5 juni 2007 18:18

Började dagen med att vakna. Åt frukost, duschade och gick till skolan. Började med matte. Betygssnack. Jag fick MVG i slutbetyget! Lite gött! Sedan hade vi engelska där vi skulle göra konstiga långa saker jag inte vet namnet på. Det fanns inga häftaparater till mig så jag satt där och pratade med de som arbetade så flitigt. Sedan hade vi SO och läraren hade genomgång på allt vi "lärt" oss de tre åren på högstadiet. Sista lektionen, han är för söt. Sedan gick vi och åt. Efter det var det svenska då pysslandet fortsatte. Jag lånade Saras mp3 och lyssnade på musik i lugn och ro. När jag tröttnat på det försökte jag hitta någon som hade slutat (ofta någon mer än vi slutar 13.10) för att följa med mig till stan och vänta på min optikertid. Det gick inget vidare. Jag följde med Tobbe till hans optiker och när han skulle klippa sig istället. Vi fick fika av hans mamma! Efter det satte jag mig på en bänk i all min ensamhet och tittade på folk. Sedan kom pappa rusandes och vi gick till optikern där jag provade linser. Det var faktiskt svårt att sätta in/ta ut dem! Jag petade iallafall inte ut mina ögon! Nu ska jag ringa mina drängiga kompisar så vi kan öva inför balen!

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards