Alla inlägg den 11 juni 2007

Av en liten ponke - 11 juni 2007 20:02

Tog fyrabussen in till staden. Där mötte jag min söta mamma. Vi brummade bort till Knalleland. Vi köpte presenter till bror och far. Jag ger bror min några strumpor (han önskade faktiskt sig det!) och pappa får en bok som han kan ligga och slöa med. Mamma fick en liten shoppingspree och köpte ett par shorts, foppatofflor, löparstrumpor och ett sött litet svettband till mig. Hon är riktigt givmild ibland! Vi tog den pyttelilla bilen hem. Jag snörade på mig löparskorna för andra gången idag. Sprang i skogen för första gången sedan sjukdomen. Det märks att flåset och benen inte är vad de har varit. Men nu ska jag träna mer effektiv än vad jag gjorde innan! Intervaller skrotar jag fullt. Kanske några backintervaller då och då. Många pass distans. När sommarlovet är slut ska jag vara uppe i en ansenlig mängd igen. Ska planera hur jag ska lägga upp träningen för att nå mitt mål och bli en ultralöpare!



Av en liten ponke - 11 juni 2007 14:42

Håll till godo! Om ni råkar se en overallklädd, fluffig snubbe. Eller en kavajklädd storhårad grabb som ser lite efter ut så är det jag!


Om det är någon som undrar var alla foton har tagit vägen så kan jag meddela att de har blivit borttrollade! Harry Potter kom hit och kastade en förtrollning över bilderna. Tyvärr. PS, det är sant. DS

Av en liten ponke - 11 juni 2007 14:27

Sprang förbi en nyklippt åker innan jag håll på att få solsting. Den luktade gott, åkern alltså. Måste verkligen köpa ett vätskebälte med fler flaskor. När jag kom hem hade min söta bror börjat på middagen. Spaghetti och schnitsel. Ska åka in till staden och handla nödvändiga saker. Bland annat presenter till far och bror som fyller år på onsdag.

Av en liten ponke - 11 juni 2007 11:51

Jag och bror min tittade på Mission Impossible igår kväll. Ganska dålig film. Det är en "titta-på-vad-vi-gör-i-USA-film". Mycket pangpang och explositioner. Men inga nakna brudar.

    Morgonen har jag tillbringat på altanen och slöat. Orkade inte titta på Tintin i morses, får se om jag gör det imorgon istället. Ska snart sätta in linserna och ge mig ut på en liten springtur. Vätskebältet följer självklart med en sådan här het dag!

Av en liten ponke - 11 juni 2007 08:48

Var precis fördig med ett långt blogginlägg när jag råkade stänga ner helvetesrutan. Då blev jag jävligt arg! Men jag avstod från att gå bärsärk, för min lilla bror vill nog sova lite till. Jag hade tänkt att gå på toa efter jag hade postat det inlägget, men nu måste jag hålla mig ännu längra för att skriva ett nytt!


Jag skrev om sommarlovsmorgon. Jag orkar inte skriva lika långt en gång till; så håll till godo!

   

Jo, idag är det så att sommarlovsmorgon börjar. En trevlig tillställning, tycker femåringar. Men jag funderar på att slänga ett öga på det. Inte för att jag tycker att programledaren är snygg eller något sådant. Utan för att de ska visa Tintin! I skolan var det alltid Tintin som gällde. Var det en inställd lektion, då var det raska steg till Tintin i biblioteket. Hade vi en slö svenskalektion. Då gick jag och lånade Tintin. Tintin är för gullig. Som honom vill jag bli! Orädd och modig. Sådana stunder kommer det aldrig bli i gymnasiet.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards