Alla inlägg den 7 juni 2007

Av en liten ponke - 7 juni 2007 21:13

Var ute och sprang i 61 minuter. Kom över 8 km. Det är ganska bra för att vara en latmask som legat på sofflocket de senaste nio månaderna pga hjärt och lugnsjukdom. Sprang bara på 50% av maxpulsen. Hade lätt kommit under 60 minuter på milen om jag pressade lite. Jag måste ha bra gener. Sedan åt jag, duschade och drog till Tobbe för att öva inför morgondagen. Det var andra gången vi övade. Inte så klyftigt kanske, men det går säkert bra ändå. Det är minst en som filmar, lägger upp filmen på youtube senare så ni alla kan skåda vårat uppträdande! Nu känns det inte pirrigt eller något sådant. Men när vi väl står där framme på scenen kommer jag nog ångra att jag ställt upp. MEN JAG SKA GE GÄRNET ÄNDÅ!

Av en liten ponke - 7 juni 2007 17:58

Tog den stekheta bussen in till staden. Satte mig på en bänk och tittade på folk så att tiden skulle rinna fram tills pappa hade slutat jobba. Det kom några tjejer och satte sig jämte mig med jordgubbar. Då blev jag också sugen på jordgubbar. Måste köpa det någon gång! Pappa kom så småningom och vi styrde kosan mot H&M. Där provade jag kavajer och hittade en frän svart som vi köpte. Imorgon kommer alla förundras övar vilken stilig ponke jag har blivit. Hoppas man får många avskedspussar och kramar!

Av en liten ponke - 7 juni 2007 14:45

Skulle nog inte ha druckit så mycket precis innan jag gick ut och sprang. Fick ett fruktansvärt håll. Men jag fortsatte för att härda mig. Var väldigt hett och jag svettades som en hund i en bastu. Var ute i 31,5 minuter.  Sitter och äter rutten pastasallad som jag hittade i frysen. Om 1,25h ska jag ta bussen till staden och köpa en kavaj till imorgon. Får se om jag hittar någon trevlig som har lust att följa med och fika. Sedan ska jag ut och springa igen<3

Av en liten ponke - 7 juni 2007 13:28

Vaknade, gjorde mig iordning. Kom på ett trix som kommer göra så att linserna kommer in i ögat på nolltid imorgon. I skolan fortsatte vi på våran enorma girlang som ska sitta i aulan. Den är jävligt lång, det blir svårt att bära dit den sen. Sedan gick vi till aulan för att titta på en film som några hårdingar hade gjort på elevens val. Ganska dålig. Sedan gick vi och bytte om för brännbollsturneringen. Det sög. Dels för att jag inte kunde springa så fort som jag ville pga hjärtat och lungorna. Och dels för att när man skulle fånga bollen så var det en stor fet sol ivägen som gjorde allt för att hindra en. Att vi förlorade alla matcher kanske spelade en stor roll också. Vi fick iallafall mat där, men ingen dricka. Inte ens lite vatten! Skolan är snålare än vanligt. Jag, Tobbe och Kalle orkade inte vänta där i hundratals minuter på att få sluta så vi tog bussen in till stan och bytte där till en som tog oss hem. När jag kom hem drack jag hundratals milliliter vatten och mjölk. Nu ska jag ladda vätskebältet fullt med vatten och sen ska jag bege mig ut i den 33 gradiga hettan och springa.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards