Alla inlägg den 8 juni 2007

Av en liten ponke - 8 juni 2007 16:56

Jag sitter här med en stor klump i halsen. Jag vill bara att den ska försvinna. Jag har problem. Svåra problem. Det kan gälla min framtida karriär som Dräng. Jag vet inte om jag ska vara barfota eller använda mina blommiga gummistövlar när vi uppträder på balen. Det lutar åt gummistövelhållet, så jag tror det får bli så. Nu börjar pirret smyga sig på. Blir svårt att hålla det borta i kväll. Fast folk säger ju att man gör sitt bästa när man är nervös. Ska strax gå in i duschen och sedan brumma iväg till bussen med Kalles bil. Hoppas det inte blir så fruktansvärt varmt som innan idag. Man får ju rejäla lökringar när det är över 30 grader. Hoppas maten är god också!

   Mormor blev helt till sig när hon ringde och vi pratade om balen. Speciellt när hon fick reda på att jag ska ha kavaj. Hon är så gullig, min mormor. Dessutom lagar hon så god mat!

Av en liten ponke - 8 juni 2007 11:58

Åkte in med skolbussen för sista gången till Sandared. Först gick vi in i klassrummet där vi satt och tjötade med varandra. Sedan vidare till matsalen och minglade med alla andra nior. Det blev klassfoton och inviduella. Vi fick smörgåsar! Sedan vidare till aulan där vi tittade på upprtädanden och rektorn. En del var riktigt bra på det de gjorde. Sedan vidare till klassrummet och betygsindelningen. Gick mycket bättre än förväntat! Fick MVG i: Matte, musik och alla fyra SO-ämnen. VG i: Engelska, svenska, hemkunskap, idrott, franska, fysik, kemi och teknik. G i: slöjd, bild och biologi. Det blev 260 poäng! En höjning på 40 poång sedan i vintras! Vi fick tillbaka hjärtana som vi skrev bra saker om varandra ´på kärlekstemat. Fick många bra komentarer. Att jag var söt när jag ler (:O), att jag är unik, världens snällaste kille, uppiggande komplimanger. Soft, pillimarisk grabb, störskön, rolig, kunnig och det var tillochmed en tjej som kommer sakna mig (henne ska jag bjuda på en fika. Om jag får redan på vem det är, vill säga.)! Men det bästa av allt, SM-guld i Sandhulteri! Och många saker till. Det hade varit bättre om man fått reda på allt detta innan man slutar, så man kan dra nytta av det.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards