Alla inlägg under juni 2007

Av en liten ponke - 3 juni 2007 21:16

Har precis kommit tillbaka från en promenad med hunden och mamma. Vi gick i skogen och pratade medans hunden skuttade omkring och bar pinnar samt badade i gytjepölar. Min lilltå fick skoskav, så jag fick gå barfota på en grusig stig med stenar och grenar. Därför ska jag nog bada fotbad snart. Kan ju inte komma med kolsvarta fötter till skolan imorgon. I slutet av promenden kom pappa och brodern min. Då fick hon ( hunden, inte mamma ) ryck. Hon sprang omkring som en sinnessjuk motorgräsklippare och bejba.

Av en liten ponke - 3 juni 2007 19:00

Kom precis hem från övningen inför balen. Först hämtade vi alla, inte Anden för han var i stan. Sedan gick vi och gungade och kom på lite ideer. Sedan kom Anden hem så vi gick till Kalle och repeterade. Det kan nog bli ganska bra! Vi har moves som ni aldrig har sett förut! Vi ska ju ändå sluta och aldrig mer träffa de andra i skolan, så vi kan lika gärna skämma ut oss rejält. Vi ska göra en uppföljare till denna: http://www.youtube.com/watch?v=QD-fo7TwIow - (Jag är han med högaffeln, kepsen och overallen (stavning?).)

Av en liten ponke - 3 juni 2007 15:41

Har precis ätit årets första rabarberpaj! GOTT!


Nu ska vi öva inför avslutningen. Anden skulle (såklart) in till stan. Hoppas du hinner öva in våra sexiga moves Anden. Hoppas vi inte dör av uttorkning för det är så varmt! Fast det är skönt!


Hinner inte skriva mer! Måste hasta ner till Bj!

Av en liten ponke - 3 juni 2007 13:05

Där gick jag och slet med handgräsklipparen medans mina grannar gick med motorgräsklippare. De tror nog att vi är fattiga. Jag och pappa bestämde att vi ska ut och vandra och bo i vindskydd i sommar. Tyvärr inte i fjällen, det blir nästa år så vi hinner förbereda oss. Vi ska visst gå någon led häromkring i skogarna. Blir nog kul! Efter gräsklippningen fikade jag äpple och banan samt vatten. Sedan la jag mig på gräsmattan och vilade. Hunden fick bli huvudkudde. Hon är nog i största laget för det. Man får nog nackspärr om man ligger så för länge.

Av en liten ponke - 3 juni 2007 11:11

Om jag hade haft en hängmatta så skulle jag ha tillbringat hela dagen i den. Men nu har jag inte det så jag ligger i mammas solstol istället. Ska klippa gräset sedan. Ingen fuckad motorgräsklippare, handgräsklippare är det enda som gäller! Det blir trögt eftersom jag är så svag. Ska nog mäta armarnas omkrets någon dag och se hur mycket de växer under sommaren. Fast jag pallar inte med armhävningar och sån skit.


Måste nog kalla till övning idag. Vi måste ju vara lite förberedda inför balen iallafall. Fast, vi har ju ända till på fredag på oss att öva, så det kan nog vänta lite.

Av en liten ponke - 2 juni 2007 20:16

Var ute på en 43 minuter lång (kort?) löprunda. Flöt på finfint för att vara det andra passet på nio månader. Solen sken och allt var underbart. Ett rådjur skuttade över vägen några meter framför mig. Min löpstil har nog blivit något försämrad. Jag tittade på min skugga och tyckte det såg ut som en osmörjad plåtniklas. På lördag ska jag springa milen! När jag kom hem tog jag en härlig strechstund. Sedan duschade jag några minuter och nu ska jag äta fläskfile! Smaskens!


/Adam

Av en liten ponke - 2 juni 2007 17:34

Eftermiddagen har jag tillbringat med en bok i handen ute på altanen. Slappt och skönt. Det är synd att jag har blivit så lat under min sjukdom. Men ikväll ska jag ut och springa!


Har börjat lyssna på Queen nu på sistonde. De är faktiskt bra. De var aktiva lååångt innan min tid, så jag är nog lite efter av mig. Men va fan; de har sexiga frisyrer. Det är allt som räknas!

http://www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI&mode=related&search=


/Adam

Av en liten ponke - 2 juni 2007 12:08

JIPPI! Jag har löst ett sudoku med svår svårighetsgrad för fösta gången i min tvådagiga karriär som sudoku-lösare. Måste träna upp mina sudokufärdigheter så jag blir riktigt bra! Ni som inte prövat sudoku; gör det! Det är faktiskt kul! Man lär sig snabbt hur man ska göra för att klara det. Hjärnan kokar över, fast det är nog bara bra.


/Adam

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards