Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av en liten ponke - 12 oktober 2007 19:55

Jag satt här i all gemenskap och kom då att tänka på vad som hände den underbara serien "Men in Trees" som sändes på onsdagar klockan åtta. Jag och det programmet hade en speciell relation med varandra. Man kan säga att "Men in trees" var ett förspel innan "Lost" började. Men helt utan varning tog förspelet slut och jag fick börja se på "Lost" utan förspel. Det var synd. Jag kunde ha sådana intressanta konversationen om det programmet med mina dåvarande klasskamrater av det kvinnliga könet. Det var efterspelet. Någon som vet om det kommer någon säsong två? När då?


Nu ska jag gå och smörja kråset och se på idol. Samtidigt. Män kan också göra två saker samtidigt! Fast inte diska och städa. Det är vi dåliga på.

Av en liten ponke - 12 oktober 2007 17:25

På matematiklektionen fick vi tillbaka våra prov vi gjorde i måndags. Det känndes som om det gick käpprakt åt helvete, men det visade sig att jag var den femte bästa i klassen. Dessutom var det bara jag och en till dåre som lyckades lösa den sista uppgiften, dock så verkade inte läraren vara nöjd med hur jag redovisade uppgiften så jag fick ett minuspoäng för det. *Skrythörnan tar slut*. Resten av dagen flöt på bra. Slutade halv fyra så jag gick och köpte ett par brallor för mina sista slantar. Jag såg ett par riktigt snygga jeans, fast de kostade 900 kr så jag hoppade över det impulsköpet. När jag sedan gick till bushållsplatsen för att vänta på att bussen skulle hämta mig mötte jag en tjej. Vi tittade på varandra. Det var då hon inte lyfte foten tillräckligt för att inte snubbla, och vipps så var hon nära att ligga på marken för en stund. Det var nog pinsamt för henne...

  

  

Av en liten ponke - 12 oktober 2007 08:25

Jag vaknade och drog upp persiennen och fick då se att himmlen var oerhört mörk. Det såg ut som om den var beredd att omvandla alla moln till ett enda stort regnvattenfall. Jag får hoppas att den inte gör det när jag går till bussen... Det verkar även som om taket på huset ska blåsa av vilken sekund som helst. Jag är lite kluven i frågan om jag ska ta ett paraply med risk att det blåser sönder och/eller jag flyger iväg eller om jag ska strunta i det med risk att drunkna i allt regn som troligtvis kommer vilken minut som helst. Det är ju inte trevligt att sitta genomblöt i skolbänken och försöka uppfatta någonting som sägs runt omkring en. Dessutom bli man nog förkyld. Jag gillar inte att hosta. Jag tar paraplyet med mig!

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards