Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av en liten ponke - 14 oktober 2007 19:55

Söndags kväll. Mörkt. Kallt. Läskigt. Tid för TV! Kanal 5s obligatoriska söndagsfilm börjar nu, och den kan jag ju inte missa! Denna vecka handlar den om en snubbe vars liv faller sönder och samman sedan han började glo på porr på datorn. Det verkar som en lovande film. Det ska bli spännande och se om far min kommer in och säger med sin myndiga stämma att sådant sånt får man akta sig för.


Efter en skön helg blir det återigen dags att gå upp tidigt och gå till skolan. Även om måndagen bara inehåller fem lektioner vara en är idrott så kan jag inte direkt säga att jag längtar.

Av en liten ponke - 14 oktober 2007 17:12

Jag har fått mycket gjort denna dag. Om man skulle ha tänkt i Kalle Ankas termer. Den mesta tiden av dagen har jag tillbringat med ögonen i en bok, som för övrigt är förjävligt bra. Jag har också snokat fram lite fakta om lönn, vitmossa och syrenbuske till naturkunskapen imorgon.

   Jag har också varit ute och sprungit. Det var riktigt coolt eftersom min häl mådde prima och det gjorde jag också. Jag hoppas att min idrottslärare har fixat fram mina löpardojjor tills imorgon så jag slipper klampa omkring i pappas stora sattyg till löparskor. 


Nu äter jag ett gott äpple. Hej då! 


Av en liten ponke - 14 oktober 2007 09:23

Just nu ville jag bara få skriva av mig. Jag är så jäkla upprörd! Jag förstår inte hur folk kan göra så här mot oss hederliga medborgare! Jag hade precis vaknat och skulle äta lite musli. Jag såg på paketet att det var en tropisk musli. Smaskigt, tänkte jag, då är det väll de mest goda frukterna där i. Men till min stora förvåning var det inte ett enda russin i hela paketet! Jag var tvungen att tillsätta det för egen maskin! Har ni någonsin hört något så fruktansvärt!?

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards