Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av en liten ponke - 18 oktober 2007 17:22

Igår försökte våran fysik/mattelärare var rolig. Ibland lyckas han, ibland inte. Ni får själva avgöra om han hade en av sina bästa dagar idag.


Läraren förklarade för oss att när man räknar med krafter så bildas en resultant. Sedan sa han: "Det är ju tur att det heter så så att feministerna får som de vill." 60+ and still going strong!

Av en liten ponke - 18 oktober 2007 17:05

Ni kommer inte att tro mig när jag säger att jag gick upp klockan kvart i sex idag. Men det är faktiskt helt sant! Det är helt sjukt vad pigg jag är nu för tiden. Efter den sköna morgonen hägrade skolan. Tyvärr, får jag lov att säga. Första lektionen var engelska då vi lyssnade på en text och skrev brev. Sedan hade vi svenska då vi arbetade med hur ett korrekt svenskt språk är. Enkelt, så det var även kul. Efter den lektionen hade vi matte och sedan lunch. Maten var god idag, det kan jag lova. Efter måltiden hade vi datorkunskap då vi började jobba med excel som verkar ganska lätt. Efter nördandet hade vi ett fysikläxförhör, på fem sidor. Exelent när jag inte hade läst på. Vi får väll se hur det går. Efter den påfrestningen hade vi samhällskunskap och sedan slutade vi! Nu har jag precis kommit hem och ska alldeles strax ut och springa i det underbara vädret.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards