Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av en liten ponke - 23 oktober 2007 17:10

Idag fick klassen tillbaka våra läxförhör i fysik, som var fem sidor långt, alltså i princip ett prov. Jag klarade mig strålande, även fast jag inte hade pluggat. Jag hade klart över medelvärdet och var bland de främsta i klassen, så jag är nöjd.

   Vi fick även tillbaka våra samhällskunskapsuppsattser och på den fick jag VG. Jag är nöjd eftersom jag tyckte att det var ett svårt ämne.


Vi fick reda på att våran fysiklärare ska på konferans imorgon så den lektionen gick bort. Sedan lyckades vi fixa så att bode idrotten och samhällskunskapen blev inställd. Alltså är jag helt ledig imorgon. Ska bli skönt att slippa skolan för en dag! Att vi inte har några läxor gör ju inte saken sämre...

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards