Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av en liten ponke - 26 oktober 2007 20:01

Detta är ett fluff som är obegripligt stort och fluffigt. Jag brukar se mig själv som fluffig, men detta slår alla rekord. Jag önskar att jag också hade samma förutsättningar att skapa ett sådant enormt fluff! Någon som sett videon till hans låt "It don´t make any different to me"? Hans hår studsar upp och ner så sött. Dessutom diggar jag låten.


Är det någon som vet vad en person som kallar mig, ponken, för "Honken-Ponken-Dranken" menar? Jag antar att det är något kodord för något mysko.

Av en liten ponke - 26 oktober 2007 16:27

Dagen började bra. Det var vägarbete så bussen och vi blev försenade med tio minuter till matten. Sedan var det teknik då jag egentligen skulle ha redovisat om cykeln, men min redovisningspartner var inte i skolan så det blir nästa lektion istället. Under tekniklektionen sprang jag ner för en enorm mängd trappor för att hämta Bj som skulle komma på besök. När han var hämtade fortsatte lektionen och sedan gick vi och åt. Efter det hade vi engelska och jag hade betygssamtal med läraren. Hon berömmde mig som fasen för mina två uppsattser hitils under terminen och kunde knapps sluta göra det. De låg på ett mycket starkt MVG, sa hon. JIHO! Hon sa även att jag lätt skulle kunna få MVG på hela kursen eftersom jag hade ett så bra läs- och hörförståelse. Känns bra.

    Efter engelskan hände det inte mycket att sätta pränt på. Bj gick hem, vi läse bok på svenskan. Vi gick hem. Nu sitter jag här.


DET ÄR LOV! JIPPI!

Av en liten ponke - 26 oktober 2007 08:17

Varför heter Fröken Ur just Fröken Ur?


Det är något jag inte alltid har undrat, men jag kom på det när jag var ute och sprang igår. Jag skulle tro att hon är som en fröken som alltid vill påpeka vad klockan är - precis som en fröken när man kommer för sent till en lektion.

    Jag tycker att Fröken Ur har en tråkig röst.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards