Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av en liten ponke - 24 oktober 2007 18:40

Idag har jag fått två samtal på telefonen som var från personer som jag aldrig har pratat med i telefon förut. Det måste vara ett tecken! Den ena var en sjuksköterska som ville att jag skulle komma in till barnmottagningen och göra ett lungfunktionstest och ta blodprover på måndag klockan ett. En lite kilig tid med tanke på att det är lov och det är vid ettiden som den perfekta träningen har skett och den perfekta lunchen ska tillagas. Att träna och äta när jag kommer hem går nog sådär, eftersom bussen hem går halv tre och när jag är klar med träningen så blir det nästan kvällsmat. Att träna och äta innan blir för tidigt. Jag sattsar nog på en kombinerad lunch/kvällsmat. Jag får fördriva tiden i väntan på bussen i stan med att slösa stora pengar på kläder.

   Den andra personen som ringde var min engelskalärare. När hon presenterade sig blev jag förvånad. 'Hade verkligen engelskaprovet gått så dåligt? Det kändes ju som treans engelska.' Men som tur var visade det sig att hon inte ringde för att underkänna mig, utan för att berätta att engelskalektionen på morgonen imorgon var inställd. Soft, då kan jag ta sovmorgon!

Av en liten ponke - 24 oktober 2007 11:38

Idag är det en dag när jag bara vill krypa upp i soffan med en stor saftig apelsin och en kopp te och se på en bra film. Tyvärr har vi varken apelsiner eller bra filmer hemma. Därför ska jag börja läsa den andra boken i Stieg Larssons serie istället. Jag tror att den får svårt att överträffa den första, eftersom den var så otroligt bra!


Jag planerar på att ta med hunden ut när jag ska springa. Då blir hon kanske glad.

Av en liten ponke - 24 oktober 2007 08:20

Igår fick jag ett tips om en blogg. Jag gick in på den och skummade igenom den. Jag såg direkt att det var en överkristlig kvinna som hatade homosexuella. Jag var tvungen att läsa noggrannare och jag blev tjurig på henne. Jag hade skrivit en otroligt lång kommentar där jag kritiserade henne från topp till tå och jag skulle precis posta den. Vad händer då? Jo, bloggagratis.se ligger nere pågrund av servicearbete. Jaha, kul. Där försvann min kommentar som jag hade lagt ner min kropp och själ i. Är det tacken för att man försöker engagera sig lite? Får se om jag orkar skriva en ny kommentar idag när jag itne har så mycket annat att göra.


http://maritkratz.bloggagratis.se/#329970 

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards