Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av en liten ponke - 17 oktober 2007 16:08

Jag sitter här med en tomat i munnen och en sked musli i handen och tänker tillbaka på dagen som varit. Började bra med en timma samhällskunskap som flög förbi. Lunchen var god och jag lyckades behålla den under idrotten precis efteråt. Sedan hade vi åttio minuters fysik som är ganska långt i en liten ponkes tidräkning. Vi fick dessutom tio sidor i läxa till imorgon. Hur ska jag hinna det med naturkunskapsprov och engelskaprov som hägrar?

Av en liten ponke - 17 oktober 2007 08:25

Jag har någon slags mental spärr. Jag kan inte sova längre än till klockan sju. Jag vaknade utan klockan och var pigg som en mört! Jag hade sett fram emot en timmas sömn till, men det behövdes tydligen inte. Nu förstår jag vad pappa menar med att han har svårt att sova länge. Jag har väll ärvt det från honom.


Jag har en dyster nyhet. Mina föräldrar tycker att min springa-minst-fem-minuter-om-dagen-plan är vansinne. Jag får skjuta upp den planen tills jag blir myndig.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards