Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av en liten ponke - 19 oktober 2007 19:39

Nu har jag råkat äta för mycket igen. Det är synd när det händer, för man känner sig för mätt. Den enda gången jag tillåter mig själv att äta till sprickgränsen på magsäcken är nära att nås är när jag och mina kompisar har ätartävlingar på thairesturanger med buffe. De resturangerna gå back när vi drar fram!

   Nu ska jag sätta mig och läsa nya numret av "Runner´s World" som jag fick på posten idag. Sedan ska jag kika på idol och hoppas på att det går någon bra film på televisionen i kväll.

Av en liten ponke - 19 oktober 2007 18:33

Jag känner mig grymt nöjd nu när det är fredag kväll och jag har gjort allt som måste göras samt lite till. Jag har varit i skolan och dagen gick fortare än den brukar. Även veckorna susar förbi i en väldigt rask takt, nästan för rask. Jag hinner knappt med. Jag önskar att de kunde återgå till sitt vanliga tempo så jag hinner med att plugga till alla dessa prov vi har. Men som mästerfysikern Albert Einestein en gång sa: "Tiden är relativ".

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards