Alla inlägg den 11 juli 2007

Av en liten ponke - 11 juli 2007 19:16

Mormor och morfar kom på besök. Inget visste jag om det, men jag ska följa med dem hem nu. Nu blir det lata dagar! Härliga tider!


Farväl för ett tag!

Av en liten ponke - 11 juli 2007 09:30

I morses vaknade jag med en sprängande blåsa, igen. Jag har gjort det varje dag sedan jag kom hem från språkresan nu. Jag fördricker väll mig på mjölk. Jag åt frukost och sedan tog jag och pappsen bilen mot vårdcentralen. Där satt vi och väntade och väntade ändå tills jag fick komma in och ta boreliaprovet och de andra konstiga proverna. Det är bra att jag vet vilka prover det är de tar på mig. Jag fick ju i och för sig ett konstigt papper med medicinspråk och oläsbara sceman på, men av det fattar jag ingenting. När jag var klar hos provtagartösen så var det pappas tur. Han skulle ta prov för att se orsaken till varför han får ett inflamerat öga titt som tätt. När det var klart var klockan tio i nio, då hade vi varit där i femtio minuter. Jag trodde vi skulle hem och ta det lugnt, men icke då. Vi skulle handla, igen. Men efter det åkte vi hem!


Nu ska jag gå ut på en promenix eftersom jag inte kan springa. Ska nog ta med mig lite fika också.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards