Alla inlägg den 29 juli 2007

Av en liten ponke - 29 juli 2007 18:43

Tre veckor av Tour de France är nu avklarade. Det känns som mycket längre tid. Men ändå inte. Det kunde lika gärna vara sommarlovet ut. Det blev en liten knatte till att vinna, det var kul för honom. Det var inte så många som hade tippat honom som segrare, knappt någon faktiskt.


Akvariumet är på plats. Det är ett stort åbäke. Endast akvariumet, utan vatten, väger mer än mig. Det är tungt som cement. Imorgon ska jag fylla hela akvariumet med vatten, det tar nog ett tag...

Av en liten ponke - 29 juli 2007 12:57

I morses vaknade jag och gick på toa. Sedan åt jag frukost och gick på toa igen. Efter det gick jag och la mig i sängen och läste lite. Sedan var det dags att byta vatten i akvariumet! Det gick bra. Firrarna tycker nog det är skönt att få lite friskt vatten att simma i. Däremot så luktar inte händerna så värst friskt efter ett vattenbyte.

    Nu håller pappsen på att lägga golv på den plätten jag ska ha det nya akvariumet. Det blir säkert jättefint, fast det blir nog också konstigt med en golvskiftning mitt i rummet, men det går säkert bra. Jag är bara lite rädd för att slå i tårna i kanterna när jag går i sömnen varje natt. Jag har ingen aning om att jag gör det, men bror min som sover i rummet bredvid mig säger att jag brukar traska omkring på nätterna och prata. Märkligt..


Nu väntar jag med stor spänning på den sista etappen av Tour de France! Det ska bli spännande att se vem som vinner. Det är jävligt tajt i topp tre, så det blir nog spännande!

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards