Alla inlägg den 20 juli 2007

Av en liten ponke - 20 juli 2007 19:10

Idag gick det danska dopingförbundet ut med att lilla söta Mikael Rasmusen inte hade infunnit sig där han hade sagt att han skulle vara, två månader innan. Så när dopingkontrollanter kom och skulle ta ett oförberet dopingprov på honom så var han inte där. Därför stänger de av honom från att tävla i landslagsnivå i ett år. Jaha, hur jävla lätt är det att planera exakt var man är om två-tre månader? Dessutom så har alla dopingtester han har tagit varit negativa. Så varför stänger de av den smala flintisen? Det är klart att dopingkontroller går att lura. Och det är fanimej rätt åt honom om han nu visar sig vara dopad. Fast det tror inte jag han är. Men det skulle inte förvåna mig om det visar sig att han är det, för cykling har ju inte visat sig för att vara förskonad från doping direkt...


Aja, alla som dopar sig är dumma i huvudet och det är synd att man inte får skrumpen snopp och bröstmjölk av fler dopingsorter än anabola steroider.

Av en liten ponke - 20 juli 2007 18:49

Vaknade vid tiotiden. Kommer nog inte somna så tidigt i natt är jag rädd. Åt frukost och brummade in till staden med fadern. Pappa gjorde sina ärenden medans jag gick till Borås zoologiska och spanade på akvarium och malawiciklider. Färgglada fiskar. Fast det är inga tolvkroners neontetror direkt... Men det skulle ändå ha varit kul att köpa det där 205 liters akvariumet de hade där och inreda det som en malawibiotop. Efter jag hade köpt malmaten gick jag vidare till Zoohörnan. Jag frågade sommarjobbaren vad Diskusarna (för er som inte vet så är det fiskar som är ganska kända) gick på. Hon svarade "Va? Vilka då?" Så jag fick peka på de och sedan hämtade hon ägaren. Det är en ganska rutten affär.


Sedan har dagen flutit på som vanligt. Tour de France kunde man ju inte missa. Mitt mål är att inte missa en enda etapp! 

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards