Alla inlägg den 17 juli 2007

Av en liten ponke - 17 juli 2007 20:48

När jag satt här i lugn och ro och skrev så märkte jag att den ena sidan efter den andra inte kunde visas. Då blev jag arg och gick och åt kvällsmat med familjen. När jag var mätt och belåten fungerade internet igen.


Lisbeth - Det bor två scalarer, en neontetra, sex kilfläcksrasboror och en mal i mitt akvarium. Det är bara ett 63liters, men jag funderar på att köpa ett till, mycket större.


Nu är det dags för morden i Midsommer!

Av en liten ponke - 17 juli 2007 18:45

I morses vaknade jag. Jag låg och drog mig i sängen en bra stund, men den sprängande blåsan och en fluga som aldrig ville sluta flyga fick mig att gå upp. Jag blev förbannad på fluga och ville ge den en rejäl örfil, men jag ändrade mig. Dels för att jag höll på att kissa på mig och dels för att hunden gillar att jaga flugor. Hon har bara fångat en i hela sitt två och ett halvt åriga liv. När toaletten var överfull och jag var tom så åt jag frukost. Efter det gick jag till min akvariepump och fixade lite med den, och huxflux, så fungerade den! Helt otroligt! Jag var tvungen att ordna i akvariet idag igen för att pumpen skulle platsa. Det känns lite tomt på den vänstra sidan, men det ska nog fixas till med lite fler växter. Efter det så begav jag mig ut på en promenad och det känns inte så farligt i halsen och hjärtat nu, hoppas det känns lika dant imorgon så traskar jag ut då igen. Jag kom hem lagom till Tour de France. Det var en spännande etapp ska ni veta!



Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards