Alla inlägg den 19 juli 2007

Av en liten ponke - 19 juli 2007 19:39

Jag sov tills jag vaknade vid åtta, kanske nio-tiden. (Det är skönt att slippa tänka på att hålla tider och sådant liknande nu när det är lov! Fast Tour de France-tiden måste man passa!) Åt frukost och hela faderullan. Läste i Radcliff-boken. Sedan tänkte jag började jag nästan klättra på väggarna så jag bestämde mig för att försöka gå ut på en lite promenad med hunden. Sagt och gjort, ut bar det. Det tog inte lång tid innan jag kände att detta går inte. Hjärtat gjorde mer ont och halsen också. Så jag gick hem igen och kände hur lugnorna började göra ont. Om inte de kommer på vad helvetet är snart så tror jag att mina ben trillar av. Det är inte lätt att gå från en liten ponke som sprang så mycket han fick tillfälle för till en ponke som bara ligger hemma och jäser. Till dagens höjdpunkt Tour de France tog jag en ruta av min 85% choklad. Så himmelsk god. Jag bestämde mig för att äta alla mörka choklader som finns i butikerna. Tillochmed den med chili. Efter touren åkte jag och pappsen och handlade. Där hade Jenny fått sommarjobb. Jag måste också skaffa sommarjobb till nästa sommar. Om jag har blivit frisk tills dess vill säga...


Nu ska jag äta! Mumsfilibabba!

        

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards