Alla inlägg den 3 december 2007

Av en liten ponke - 3 december 2007 17:21

Efter cirka sex timmars sömn så vaknade jag klockan tio över sex och var pigg som en lärka. Gjorde mig i ordning och kände att det var jätteskönt att slippa stressa på morgonen för en gångs skull. Jag ska vakna i tid även imorgon.

    Skoldagen gick riktigt bra. CAD-tekniken var extra tråkig eftersom jag inte kan surfa på internet längre eftersom skolan har sjuka och fåniga regler och efter att ha blivit upptäckt två gånger förra veckan med att surfa på internet under lektionstid så är det bäst att ligga lågt. Det är nämnligen så att det sitter en snubbe med ett övervakningsprogram som ser precis vad man gör på datorerna och stänger av folk efter två upptäckter av olovlig surfning. Som tur är verkar han ha glömt av mina bravader på intranätet.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards