Alla inlägg den 22 december 2007

Av en liten ponke - 22 december 2007 17:58

Årets julstädning av mitt rum är härmed avklarad med bravur! Jag borde skicka in en "dagens ros" till mig själv till tidningen för att jag har varit så duktig! Jag hittade även en massa gammalt skit samt saker som inte var skit men väldigt intressant att se igen. Bland annat gammla uppsattser från sjuan då min svenskalärare gav mig G- bara för att jag hade skrivit slarvigt för hand och gjort en ful framsida. Jag lärde mig att så kan man tydligen inte göra, och sedan fick jag mycket bättre betyg. Städningen tog nästan hela dagen i anspråk, men jag hann vara ute och springa i en timme iallafall. Jag tror att jag ska städa lite oftare så jag slipper få en chock när jag ska ta igen ett helt halvårs städning.


Snart vankas kinamat för tredje veckan i rad. Det ska bli smaskigt och söligt!

Av en liten ponke - 22 december 2007 09:58

Min mamma har så sjuka fantasier. Nu påstår hon att jag måste städa mitt rum. Det är bara för jobbigt. Fast idag ska jag faktiskt städa rummet, det är ju snart jul! Jag får skjuta mina andra planer för dagen åt sidan och puttsa mitt rum rent och fint istället. Nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag, ikväll ska det se ut som hos en pedantisk pensionär. Bort med alla läxpapper och allt damm. Det kommer bli en riktig storstädning! Det ska bli fruktansvärt skönt när jag är klar och kan ta det lugnt i ett städat rum istället för ett katastrofalt stökigt rum!

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards