Alla inlägg den 12 december 2007

Av en liten ponke - 12 december 2007 16:24

Idag har jag inte gjort något vettigt. Bara varit i skolan och haft tråkigt. Snart ska jag börja praktisera på de engelska glosorna vi har prov på på fredag, sedan ska jag ut och springa. Det är alltid trevligt att springa när det inte fallar någon nederbörd från skyn!

Av en liten ponke - 12 december 2007 09:11

Godmorgon!


Hoppas att ni har det bra där ni sitter, för jag har det jättebra. Man kan inte ha något annat än jättebra en onsdagsmorgon. Skolan börjar inte förrän kvart över tio och inehåller bara tre lektioner, varav en är idrott!


Jag har precis börjat operation storätning för att gå upp i vikt så att alla läkare och dietister inte ska tro att jag har någon ätstörning. Det är väldigt jobbigt när sådant händer. Jag vet dock inte hur jag ska orka att äta så fruktansvärt mycket. Jag tycker redan att jag gör det. Frukosten bestod av gröt, mjölk och smörgås. Jag är mätt. Det ska bli spännande att se hur mycket jag klarar av att gå upp i vikt innan december är slut. Igår vägde jag 50kg. Är det rimligt att hoppas på ett kilo? Ja, julmaten gör nog nytta! Det är synd att man inte får vara underviktig ifred utan att folk ska påstå att man har anorexia! Det är som att vara omvänt tjock, om ni förstår vad jag menar.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards