Alla inlägg den 4 december 2007

Av en liten ponke - 4 december 2007 20:49

...och jag är där! Det är nämnligen på det viset att far min är ett stort fan av Bruce så han köpte biljetter till hans konsert i Göteborg den 5 juli 2008. Min lilla broder ville inte följa med så han får stanna hemma.

    Jag diggar faktiskt Bruce. Många låtar är bra, medans andra suger. Fast de bra överväger helt klart. Jag, mammsen och pappsen var på hans konsert när han var på Ullevi för, jag tror det var, fyra år sedan. Det var en grymt go stämning på arenan. Jag ser helt klart fram emot nästa gång jag får se honom live. Han må vara gammal och grå, men han rockar hårt. Det är sjukt att han orkar med. Jag är förundrad över att han inte pensionerar sig eftersom han är över 50 och har tjänat ihop en stor förmögenhet. Det skulle jag ha gjort. Bara legat och degat vid min pool på min 200 000 m^2 stora tomt i Beverly Hills.



Av en liten ponke - 4 december 2007 17:17

Ni har säkert märkt att Ponken inte har varit en aktiv bloggare den senaste tiden. Det beror på att jag har en jäkla massa att göra. Framförallt ett tjockt och fett fysikprov som har blivit framflyttat till på måndag nästa vecka. Det inebär att jag måste plugga arslet av mig. Ja, det är sant. Jag ska plugga så mycket att min rumpa får skoskav och trillar av på grund av friktionen som bildas när jag sitter och vänder och vrider mig på stolen när jag försöker tänka. Jag ska även försöka att uppdatera här imorgon. Vi har ju nämnligen sovmorgon!


Bara 17 dagar kvar till jullovet! Jag längtar! Det käns nämnligen som om min hjärna går på lågvarv nu. Eller rättare sagt; det som en gång var min hjärna. Nu finns det bara vakum i mtt huvud.

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards