Alla inlägg den 25 december 2007

Av en liten ponke - 25 december 2007 20:52

Det är helt sinnessjukt så lugnt jag har tagit det idag. Det kan inte vara nyttigt! En mage fulltankad med lutfisk och senapssås samt potatis och ärter blir lat.


Jag diggar denna låten. Den är faktiskt den bästa snubben har släppt på länge. Om jag vore honom skulle jag dock dra mig tillbaka och sitta i min stora villa med ett glas mjölk och bara göra sådana saker som är roliga. Inget arbete eller slit. Fast han tycker troligtvis att musik är det roligaste man kan göra så han lever väll som han lär. Peace out!


Av en liten ponke - 25 december 2007 10:50

Julafton var mycket trevlig. Julmaten var alldeles utsökt. Den var så god att jag knappt orkade sitta upp efter alla smaskiga smaker. När jag sedan lassade in lite risalamalta var det kört. Då kändes det som om domedagen var nära.

   Julklapparna var många och trevliga. Lillebror blev glad av boken "Bli rik! Bli kåt! Bli framgångsrik!" som han fick av mig. Tur.


Idag ska släkten komma hit och käka lutfisk. Ingen av mina favoriter, men med litervis med sås så går det allt ner!

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards