Alla inlägg den 6 december 2007

Av en liten ponke - 6 december 2007 17:22

Idag har det varit en lång och tröttsam dag. Vi hade prov på "Excel" i datorkunskapen. Jag hade inte pluggat något inför det, men det gick strålande ändå. Ett MVG är nog inte helt utom räckhåll!

   På svenskan hade läraren betygssnack med mig. Jag fick ett starkt och ett svagt VG på mina två redovisningar jag har haft denna termin. Jag är mycket stolt eftersom jag aldrig har redovisat muntligt förr! Hade jag bara hållt tal lite längre hade det starka VG:t förvandlats till ett MVG... På grammatiken fick jag MVG, och det är ju riktigt gött!


Något annat speciellt har inte hänt idag, förutom att jag har lovat två tjejer i klassen att de ska få klippa mitt hår imorgon. Det käns nervöst att låta mitt fluff försvinna in i två unga damers våld. Dock så tar de ju inget betalt och då får jag mer pengar över till julklappar och dylikt! Vi får se hur håret artar sig imorgon. Vågar jag verkligen låta detta ske? Är jag vid mina sinnes fulla bruk? Kommer mina öron vara sönderklippta vid den här tiden imorgon? Vilken cliffhanger!



Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards