Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av en liten ponke - 1 augusti 2007 18:32

Jag lovade att jag skulle berätta den märkliga drömmen jag hade härom natten. Jag fattar ingenting av den, det kommer nog inte ni heller göra.


Jag och en kompis, Tobbe, stog i skogen vid ett berg då han berättade att han och två av våra vänner, Bj och Kalle, hade varit i England. Utan att jag visste det. I nästa ögonblick gick vi upp för en trappa på berget. En trappa som hade platsat på vilket Hilton-hotel som helst. En lyxig trappa. Det var många personer på den trappan. Kön rörde sig nästan aldrig. Men tillslut så kom krönet i sikte, och precis när jag skulle få se vad det fanns där bakom som så många köar så länge för att få se så vänder jag mig om. Då ser jag Ida, en före detta klasskompis som spelar i landslaget i pingis. Hon sa: "Timo Boll spelar alltid lika i andra set." Sedan var drömmen slut så jag fick aldrig se vad som väntade bakom krönet...

Av en liten ponke - 1 augusti 2007 14:17

Vaknade och åt frulle. Efter det gick jag in till mitt rum och började fixa i akvariumet. Nu är det inrett och klart, med växter, stenar, en rot och en grotta. Mycket finare än alla da Vincis tavlor tillsammans. Ska lägga upp en bild så småningom. Om en vecka får akvariumet sina första invånare, mal/malar! Sedan ska jag till Göteborg och köpa diskus från en privatperson. Ett riktigt kap!

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards