Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av en liten ponke - 27 augusti 2007 18:56

Jag satt på mitt rum i lugn och ro. Ingen kunde störa mig. Allt var frid och fröjd. Helt plötsligt hördes en gigantisk hög smäll! Det var den högsta åsksmällen jag har hört i hela mitt liv! Det kändes som om en asagud vid namn Tor stod och bankade med sin hammare på taket till mitt rum. Det lät som om nazisterna hade startat ett tredje världskrig och släppt miljontals atombomber som exploderade ovanför mitt tak. Det var en hiskelig smäll. Det tyckte mr Tinitus också. Han skriker som aldrig förr, hoppas det inte blir värre än vad det redan är... ARRRHHGGG! 

Av en liten ponke - 27 augusti 2007 16:49

Jag kan ge er alla ett tips. Våldgästa någon som har ett akvarium. Lås in er i rummet alldeles ensam. Sätt dig bekvämt och på ett bra avstånd så du ser hela akvariumet. Sedan sitter du där och glor. Ni tror säkert att det är extremt tråkigt och enformigt, men jag kan tala om för er att det är väldigt rogivande. Man kan bli sittandes hur länge som helst, iallafall jag. Ni tror säkert att jag är helt sjuk i huvudet, det är jag nog.


Åh, jag fick nästan orgasm i går när jag fick se mina två söta L260. De är två stycken underbara varelser som tyvärr är nattaktiva. De visar sig aldrig på dagen. Jag fattar inte hur de kan gömma sig så bra att man tror att de har dött. Otroligt underbara små fiskar, som kommer växa. Jag är lycklig över att jag lyckades få tag i de två exemplar jag har, för de är faktiskt ovanliga, och ovanligt billiga där jag köpte dem. Haleluja! 


Av en liten ponke - 27 augusti 2007 16:40

I dag försov jag mig inte! Det är ett stort framsteg! Dagen har flutit på bra. Vi hade matteprov på morgonen. Det var enkelt. Det berodde nog på att det var ett prov för att sortera ut de riktiga bottennappen. Det finns nog inga sådana på teknik, eftersom det är massa matte där. Har haft CAD-teknik idag. Ett konstigt ämne där man ska arkitektura föremål på datorn, det är säkert kul. Vi hade också naturkunskap för första gången idag. Det är ett tråkigt ämne. Tur att jag bara behöver läsa A-kursen! Jag fick iallafall gå tidigare för att jag skulle till farbror doktorn. Han pratade och gjorde undersökningar. Jag hade växt en halv centimeter sedan i maj, jag hade gått ner fyra hekto. Han sa att sjukdomen hade troligtvis hämmat min tillväxt så att jag har slutat växa som jag skulle ha gjort annars. 178cm hög är jag.


Nu regnar det som fasen! Tur att jag slipper vara ute i detta väder!

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards