Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av en liten ponke - 30 augusti 2007 18:14

Veckans tuffaste dag avklarad! Skönt! Våran engelskalärare verkar bra. Hon är emot allt som har med att sätta betygen för hur man uppför sig eller för hur mycket man pratar på lektionerna. En bra lärare. Tvärt emot hur våran förra svenska- och engelskalärare var. Hon favoriserade tjejerna och satte lägra betyg på oss killar för att vi tjatade "lite" för mycket. Det gör inget, men hon var dum ändå!

   

Vi väntade på bussen tillsammans med en från Bredared i våran nya klass, och vi träffade på några töser från klassen i högstadiet. Då uppdaterade vi oss på den fronten. Tillslut kom bussen, och såklart så fanns det inga sittplatser. Vi flög runt som stuckna grisar. Tillslut lyckades jag sno till mig en plats från en som skulle gå av. Jag satt bredvid en snubbe som lyssnade på 550 decibel hög musik i sina hörlurar.


Nu ska jag läsa ett sjutton sidor långt avsnitt i boken "Teknik, människa och samhälle". Det låter väll kul?

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards