Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av en liten ponke - 11 augusti 2007 10:31

På fredag fyller jag år. Då blir jag en ponke på sexton år. Jag ska till och med börja gymnasiet! Jag vet inte vad jag ska önska mig på högtidsdagen. Fler linser behövs nog. Men sedan vet jag inget mer jag behöver. Det är konstigt vad svårt det är att komma på saker man behöver. När jag var liten var ju önskelistan flera kilometer lång. Jag får ta mig en riktig funderare. Kanske lite anabola steroider så jag blir ett riktigt muskelknippe lagom till gymnasiet börjar. Nja, biverkningarna är fler än fördelarna, så jag hoppar det.

Av en liten ponke - 11 augusti 2007 09:51

Jag var tvungen att slänga in ett inlägg nu, för det sägs att det kommer blir ett ordentligt oväder idag! Då blir det åska och hela faderullan. Hoppas inte blixten slår ner i mig. Jag ska göra allt som står i min makt för att låta bli att bli träffad. Jag lovar att inte gå ut och ställa mig under ett träd eller något liknande. En gång när jag var frisk och var ute och sprang så blev det ett oväder. Då blåste träd ner. Jag sprang fort hem igen. Den farten jag höll då i flera kilometer kanske jag klarar av att hålla i fem hundra meter nu, max. Hoppas inte taket läcker ovanför min säng. Då tror jag nog att jag har kissat på mig. Jag får väll ta med ett paraply till sängen.



Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards