Direktlänk till inlägg 31 augusti 2007

Jag har kommit på ett namn!

Av en liten ponke - 31 augusti 2007 22:18

Damer och herrar, flickor och pojkar, något otroligt har hänt! Ponken har använt sina väl dolda hjärnceller för att tänka! Det är inte ofta det händer, men nu har det skett! Jag kom på ett namn till min, så småningom, stora och nya mal! Den ska heta Doris! Jag vet inte varför, det låter bara bra. Dorisar brukar vara lite runda runt magen, det brukar malar också. Fast Doris är bara sex centimetrar nu. Ungefär som mina L260or. Fast de äter inte alger. Dessutom så är de bara nattaktiva. Fast de är riktiga skönheter!


Nu ska jag ladda upp med en stor fet bunke med chips för jag ska titta på "Numbers"! Filmen på kanal ett var dålig, så nu ska jag lära mig hur man räknar ut brotts lösningar.


Detta är det sista inlägget jag skriver i augusti månad!

 
 
elaina

elaina

1 september 2007 01:09

Doris är ett 3vligt namn!
Om Du skaffar henne en make kan han heta Boris... *fnissar*
=0)
PS:får jag uppmärksamma Dig på att Du va först ut att gratulera mig till Islandsresan? TACK för det!

http://elaina.bloggagratis.se/2007/08/31/255325-ta

 
Lisbeth

Lisbeth

1 september 2007 07:49

Grattis! Ponkebloggen har seglat upp till plats 55 av de populäraste bloggarna (det finns 8.600 bloggagratisbloggar...

http://www.geocities.com/ulvuskennel

 
Ingen bild

Ponken

1 september 2007 08:44

Oj! Jag fattar inte hur det kan ha gått till. Jag är ju bara en liten ponke som skriver om vad jag håller på med på dagarna. Helt otroligt!

Elaina: Det är inga problem!
Jag vet inte om det är en mille eller tjej än. Man kan inte så skillnad på könen när de är små, så jag får vänta tills Doris växer upp för att se om jag gav Doris ett felaktigt namn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av en liten ponke - 11 februari 2008 10:13

Första dagen på sportlovet kommer bli fullspäckad till maximum. Jag ska fräscha till mig lite, jag kan ju inte lukta svett, urin och öronvax när jag och mina compadres ska hetsäta thaimat från buffén så vi står oss ända till i kväll! Hetsätning är et...

Av en liten ponke - 10 februari 2008 16:13

I dag drog pappa med mig till gymmet. Jag gjorde allt som stod i min makt för att slippa lyfta vikter tillsammans med svettiga kroppsbyggare med skrumpna snoppar på grund av för mycket anabola steroider. Men pappa drog med mig dit ändå eftersom jag m...

Av en liten ponke - 9 februari 2008 20:17

Jag är ensam hemma hela eftermiddagen och kvällen. Jag bryter strömmen och anordnar inte ett rejält fylleslag och bjuder in tusentals lulliga A-lagare som förstör möblemanget och kissar på tapeterna bäst de vill. I stället tar jag det nästan för lugn...

Av en liten ponke - 9 februari 2008 10:30

En veckas välförtjänt sportlov hägrar! Men jag planerar inte att sporta extra mycket. Jag ska snarare nörda med mina vänner, slöa och pilla navelludd dagarna i ända. Det finns även en ynka liten möjlighet att jag råkar skriva klart min musikuppsatts ...

Av en liten ponke - 7 februari 2008 20:08

Efter en lång skoldag konstaterade jag att lärarna inte hade gett oss varken läxor eller prov, så kvällen blev helt pluggfri! Det innebär drastiska förändringar i min vardag. Jag kan ligga och räkna spindelnät i taket med gott samvete. Jag kan stå i ...

Presentation

Omröstning

Tror du att ponken själv förstår vad han skriver?
 Ja, ponken är allsmäktig!
 Jag vill gifta mig med ponken!
 Nej, ponken har absolut ingen aning om vad han håller på med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards